confrontation Forum Index

confrontation Forum IndexFAQSearchRegisterPortail Conf'FederationLog in

My growing painted collection...
Goto page: <  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Post new topic   Reply to topic    confrontation Forum Index -> PEINTURES, SCULPTURES ET DESSINS D'AARKLASH -> Les dernières réalisations
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Gibby1958
Grand Artiste

PostPosted: Thu 5 Sep - 15:02 (2019)    Post subject: My growing painted collection... Reply with quote

Cynwall Squad is growing... Commander, Flag bearer and musician are next...

Back to top
Publicité

PostPosted: Thu 5 Sep - 15:02 (2019)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
shangpoing

PostPosted: Sat 7 Sep - 05:43 (2019)    Post subject: My growing painted collection... Reply with quote

Shocked  le schema de couleur est magnifique!

leur bouclier est simple mais vraiment tres beau! (je prefere ton schema de couleur a celui de rackham qui est trop feminin, comme tu le dis!)
Gibby1958
Grand Artiste

PostPosted: Wed 11 Sep - 17:26 (2019)    Post subject: My growing painted collection... Reply with quote

Thanks! Here is a printed tree from the new printablescenery.com kickstarter... really like the leaves on these trees... many more to do... 

Merci! Voici un arbre imprimé du nouveau kickstarter de printablescenery.com ... vraiment comme les feuilles de ces arbres ... il y a encore beaucoup à faire ...

Back to top
Kelen
Grand Artiste

PostPosted: Thu 12 Sep - 10:02 (2019)    Post subject: My growing painted collection... Reply with quote

lot of good stuff there !

Where do you store all of this ?

Club de jeux à Bruxelles

" Faisons revivre le dragon rouge !"
Back to top
Visit poster’s website
Gibby1958
Grand Artiste

PostPosted: Fri 13 Sep - 19:40 (2019)    Post subject: My growing painted collection... Reply with quote

I have a large game room and a large shop below it detached from my house. I do all my printing, building, basing and spraying downstairs in the shop... I do all my fine painting and storage upstairs in many cabinets around my game room. I built this building about 3 years ago just for this reason... I am a bit spoiled for space...

J'ai une grande salle de jeux et un grand magasin en dessous, détaché de ma maison. Je fais tous mes travaux d'impression, de construction, de construction et de pulvérisation en bas dans le magasin ... Je fais tous mes travaux de peinture et de rangement à l'étage dans de nombreux placards autour de ma salle de jeux. J'ai construit ce bâtiment il y a environ 3 ans juste pour cette raison ... je suis un peu gâté par l'espace ...
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 11:27 (2019)    Post subject: My growing painted collection...

Back to top
Post new topic   Reply to topic    confrontation Forum Index -> PEINTURES, SCULPTURES ET DESSINS D'AARKLASH -> Les dernières réalisations All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

Jump to:  

Index | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange